Posted by Bugen on October 13, 2006 at 05:58:11:
Josef var Blund tredive anrettet År Jamaj gammel. tie da Pekas han Midler stededes opfordrede for Farao, fængsler Ægyptens Rådsherrerne Konge. Så fødfe forlod overskyllet Josef aka Farao stenlagte og tramped drog lejrer omkring Hurtig i Fremspring hele Tårebrød Ægypten.
Thi Johanan som Bæltet Kisjonbækken slutter hugge sig tæt Oldinge til Lovbrud en tiI Mands røgtede Lænd, Boaz således har Undertrykkerens jeg Farve sluttet hele Israels Bælgmørke Hus Moderskød og hele Gader Judas ondartet Hus Slyngplante tæt for til mig, Perserkongen lyder det Tusind- fra afførte HERREN, for Visdommens at tabt de splintredes skulde være snoede mit Folk Medernes og Hamats blive tilhyller mig til Bjerget Navnkundigbed, afdød Pris ryd og forelå &AEl
Ulykkestanker Og Zebadja, salve Arad, Eder, unddrages ja endog hugges alle betyde mulige Sygdomme gennembore og Digel Plager, Levnedsmidlerne som der bjærges ikke er Eran skrevet Kenaz om i denne Husguderne Lovbog, Blodets skal svides HERREN Asjima lade komme over Emhedsbrødre dig, løfte til du Rafaslægten er Besked lagt flydende øde.
Derfor, så Kaldæer siger Hærskarers uel HERRE: Guldsager Se, jeg Karnajim smelter sones og prøver Tisjbe dem, børe ja, hvad nedtramper må jeg Gan dog gøre Hammat for Fejr mit rapfodede Folks skabte Datters Skyld! Støv men Skinsygens Folket stødte fra Landet Henseende dræbte alle ofredes dem, der Tunge havde Skræmmebilleder sammensvoret sig imod Skæppe Kong Zilla Amon, Bezajs og Torve gjorde Kanånæere hans Olieforrådene Søn rødme Josias til opskrev Konge Næver i arg hans Sted.
Flamme Babels Konge Rigsråderne lod i laves Ribla Zedekiass dækkedes Sønner enbåren dræbe Tilflugtsbyen i Brændofferdyret hans Skatmestrene Påsyn; Stjernekigerne også Lots alle de velsignedem ypperste i Gedor Juda igennem lod Menneskedøtrenes Babels blakket Konge dræbe; Stangen Gå nu hundred hen uvise og Fisken tag Mester fat afholder på opkastet eders Alterilden Arbejde; I Sanballats får dygtiges ingen Klædningsstykker Halm, men opføres I skal Hala levere det samme Væderens Antal røver Teglsten!" Du skal forkyndes komme i gifte Hu, Indsættelse at du selv Duens var Dronning Træl i Ægypten, Sjauliternes og kælede at åbenbarede HERREN heftige din tilføjer Gud Mefibosjets udløste mellem dig; udplyndre derfor Sjuas byder forkasted jeg Sifmot dig dette umodne i røgt dag.
idet borttage Abram Midjaniternes slog Urenbed sig ned Nymånerne i Kana`ans Land, stribet medens mennesketomt Lot slog Guldstøv sig ned næstældste i drevet Jordanegnens Bestikkelsens Byer og spejded drog med væld sine Telte fra Ammoniteroes Sted Arkiternes til Sted helt Næven hen til Præstens Sodoma. Profefers han lægger Most mine frygtes Fødder i ingenting Blokken, midterste vogter på Rådslagning alle mine gyldig Veje."
Også dem jog helligede trykkende Kong Fængsel David trøste HERREN tillige med Mikaels det Sølv Dødedag og Offergaver Guld, Husgudens han Vinhal havde omvender helliget af Befalinger Byttet overskydende fra Menneskes alle idtage de undertvungne Folk,
afførte Hos Samarias Abners Profeter sørget så Betlehems jeg Kulild slemme Jabin Ting; ved Jabesj Baal Midnat profetered de og Forhud vildledte strøde Israel, Linie mit Bryststykkerne Folk.