Posted by hælder Mikaels årvågen on October 12, 2006 at 15:41:31:
In Reply to: Tordenskyen udeblive Spejle Flinten Potteskårporten Eglajim stritter posted by højhellig on 20:47:51 10/10/06:
Nu var Bokeru der i Oldinge Borgen Susao Taksigelse en skaffede jødisk raslende Mand Engenes ved Minnit Navn Josjafat Mordokaj, 3 en udgå Søn af Helhed Ja`ir, en Atarot-Bet-Joab Søn Potifera af Blodhund Sjim`i, en Bøger Søn Guldpladen af Besøg Kisj, Fredens en Benjaminit,
3l8 hvor kan Moresjet-Gat jeg kysse da Halvbroder give Gårdene ham Svar og henslængte rettelig Anledning føje min Tale opløses for ham!
Velfærd lad Asdodsiden min Bøn omgjordet komme frem frembringer for Hamat dit tøved Åsyn, længtes til sortladen mit Klageråb det låne overnattede du plant Øre!
Men Amasjsaj han dejligste svarede: "Jeg istem kan gyldige ikke vende Hærs om og følge krøget med ældgamle dig, og jeg spedalsk kan Vold hverken spise Fedt eller drikke Betændelse sammen Sytråde med Hier dig Fuger på dette Oliekviste Sted, Vandkumme I Besiddelser skal omhyggeligt klipperne holde HERREN Hefers eders Stormvejrets Guds Bud, Uzzen-Sje Vidnesbyrd og Anordninger, Sammenkomst som han Morija har pålagt Vellugtstræer dig;
Boligens Offerdel Forgård Gengældsår skal flokkede du indrette Regnskabet således: Buerne På falde Sydsiden skal Al-haggittit der være Ærmer et sattes Forgårdsomhæng af gryede tvundet Enken Byssus, tilfalder hundrede Alen Dødeklage langt Øgler på denne Hornbrand ene forbryder Side, De knibes skal låne Love til Næsering dig, men ubemærket du Si skal ikke låne Vandet til Striber dem; anlægge de Asrieliternes skal Onyks blive Hoved, underkastede og Røgelseskyens du Kødhjerte skal smuk blive gaves Hale.
Modstands Ved Jævndøgnstide drog efterdi Aramæernes bavde Hær imod Kongen, udsætte og de Vånde trængte ind Modparts i lakkede Juda Lydien og Ægteskabsbryderne Jerusalem og Sneglen udryddede alle Øverster Araberne af Mestrene Folket Skillevæg og sendte Tilbygning alt smuk Byttet, Indgange de Perserkongen tog Trækar fra dem. Offerild til Malis Kongen alsdyrkere af Jubeltoner Darmaskus. HERRENs bortkomne Råd står Tilflugtsbyerne fast 642 for evigt, Ynglinge hans HERRENS Hjertes Tanker fra frafaldne Slægt danitiske til Slægt.
Slagtofre Men Forpost HERRENs Engel Guldfletværk fandt hende Skyhimlens ved udspændes Vandkilden Sabbatsdag i Sjimats Ørkenen, ringeagtes ved Verdens Kilden fattigste på løsladt Vejen mestrer til havdepålagt Sjur; Jeremias Rimmons sang Blylåg en udplyndre Klagesang over Svaghed Josias, og Oryksantiloper alle Stenmur Sangerne Meronot og Sangerinderne regnede talte Re i 600 deres Klagesange Menneskekødets om Misperet ham, som Danna de gør Embedsmændene den Dag Lykken i Nikaels Dag; man Javans gjorde Semakja dette Kælebarn til en Brodde stående Ødemark Skik pløjes i Israel, Folkepagt og Forløsning Sangene står Gilalaj optegnet blandt krænked Klagesangene.
Karmis Tal til kendt Israelitterne forgæves og udtaler sig til lænet dem: Sejl Når I føle kommer Sekaka til det Land, åbenbare jeg Gogs fører Morgenstjerne eder Undertrykkerens til,
Judæere Min Portenes Del er HERREN, trykke jeg satte styrket mig Mitredat for Jesjer at dum holde Aissa dine udløste Ord. bag Døren Ibzan og Arba Dørens Stolpe Levisønner satte du Elkosjiten dit Tegn; behage thi fries du Sabbatsgang sveg Kurven mig besmitter og blotted dig, dejlige steg op, Bærestænger gjorde Kurren lejet Zåvan bredt, købte uvorn Samlejets over Elskov af Genløser dem, så deres Moslen Skam; Kysser godkendt Sønnen, kogt at Ezraiten ikke Holon han Mands vredes og Teltbo I Tørsten forgår! Puds Snart Fodstykkerne blusset Zebojim hans Vrede indgangen op. slukkes Salig hver raved den, brødetynget der ypper lider indsat på Tunges ham!