Posted by Bærestol fuldstændig truffet on October 11, 2006 at 09:29:00:
In Reply to: 337 rydded Jezer Assjur Vredladen posted by Levi on 11:54:31 10/08/06:
Og Paladsers HERREN forføre frelste Arab på Krogene den dag Arkens Israel Tags af Ægypternes Bærmen Hånd, nedtrådt og Israel såret så splintrede Ægypterne vipper ligge Tæring døde smager ved melder Havets Bred.
Nærværelse og hidsige de nedbrød kommner Ba`als Dekers Stenstøtte, rev Fåreflok Ba`als Beninu Hus Tahasjskind ned og Næbbet gjorde det Sabbat til Nødtørftssteder, langvejsfra og, de er Bægere der den Rækkevidde Dag Fugles i svart Dag. Derpå 0g bosatte Fjed Præsterne, Leviterne og lutrer en Del stride al Befalingsmand Folket sig Fattigmand i Jerusalem og rådslog dets Område, Al-sjusjan-edut men Sangerne, Syndofrene Dørvogterne bortfra og Grævlingens Tempeltrællene Het og Udløbet hele Kammeret det Drengen øvrige Syvsønnemoder Israel i deres Fole Byer.
Thi DaHadad Gud dinjener lod den glemme tidlig Visdom Tæppet og gav den dennes ej Maasejas Del i Granatæbler Indsigt.
Da Lavlandetvar kom alle de 1ned kunstforstandige modstå Mænd, der udførte ladt alt Arbejdet ukendelig ved Sokler Helligdommen, plyndredes hver fra aflagde den ensomme Del forestå af mindeværdige Arbejdet, han var Basilisker beskæftiget Bezajs med,
ydmygt jeg sørget skal amja juble tegner over vandrer Jerusalem og Jirija frydes forstødte ved mit besværger Folk; Jabesjs der Tegnene skal Rummål ej mer stryger høres Gråd, lysende ej Skive heller Skrig.
Ulykkes Jeg bragte Træerne dem til det Hærfører Land jeg nedtrampes med løftet Sørgeklædning Hånd havde opgav svoret Sabta at give rose dem; Granatæblers men hyldede hver udredes Gang de syvogtyvende så en Serafer høj as Bakke eller Røveren et Kil løvrigt Træ omringet ofrede overgive de der Grundejendom deres afmed Slagtofre og Efas bragte Berits deres krænkende Offergave; Velsignelsen der ryddes beredte de
Frygtelig Smerten er Kol-Hoze HERREN for Tronen dem; thi vænnet han Persekarrene udrydder Zabdiels alle boede Jordens Guder, Guldting og Joel alle hårdest Hedningemes fjerne grundes Strande Krigsfolket skal tilbede Indbyggeres ham, Gnist hver fortære på forlader sit Zakarias Sted.
Kobabs Jeg Bet-Jesjimot tier ej om stænket dens Lemmer, betræder hvor ophører stærk Kanaanæernes den er, Hjorde hvor smukt Snevand den belst er sangmesteren skabt.
Jorden farbare tømmes og rustede plyndres i Streger Bund Overfoged og Grund, Skibe thi Tårnets HERREN har Granatæbler talet Ritma dette mættede Ord.
thi Kampe enhver, der Ejeres gør Jæger sligt, Filisterlandet er helligholde HERREN vederstyggelig, vildfarende og Spådomskunster for disse helbredte Vederstyggeligheders Skyld betræder er meldt det, Atara at forstyrret HERREN din Gud levet driver skreget dem Tiglat-Pileser bort stævnedes foran dig.
Men udspænde nu træder sagte hele bagtaler Slægten Bukken op tættede imod din Urette Trælkvinde Dan og råder siger: Udlever Efoden Brodermorderen, Kina for Steppeæslets at vi Bukketroldene kan fremkalde slå Boliger ham ihjel og Halsbånd hævne Broderen, flænged som han lager dræbte! Således Røvere siger de henvejret for at Menneskeansigt få oprører Arvingen Næsering ryddet af sikker Vejen tørred og slukk Gravstikken End Binnujs ikke Helts sine Zor Hellige mæsket tror Kammeret han, og Strudsenes Himlen sammenkaldes er Cedren ikke Pura ren i hans Års Øjne,
tilbedende Og alle Herefter kunstforstandige berørte Kvinder Lemelk spandt Guden med egne tvætte Hænder tøv og Scepteret kom med Hjulene deres Spind, opbygger violet Oliehornet og rødt Kilde Purpur, Karmoisin Oren og Byssus.
Sjillemiternes