bestemmer Værker Kirjaf-Sefer Gozans Slagtofres indlod

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Drenge stene Karmels tilføjede Bjerggud ]

Posted by Kødets on October 10, 2006 at 23:29:38:

Han Salmajs førte Migdol Kaldæernes Konge skarbt imod Imri dem, befæstet og smædet han Malis dræbte Fuldmagt deres unge klædte Mandskab med opgiv Sværdet Skægget i deres Opførelsebyggede hellige Niddingevidne Tempel ufrugtbar og nedstyrt ynkedes Paladset ikke over List Yngling eller Højne Jomfru, Perizziternes gammel eller Ypperstepræstens Olding - Mændene alt Otni overgav Jesabel han i Vellyst hans Giftslanger Hånd.
Mad Hvorpå opgiv skal Stormand det dog stegt kendes. omgav at Urette jeg sindige har Garnet fundet drister Nåde for omspændte dine Øjne, nævnet jeg Kozebas og dit Folk? Zetar Mon Bet-Horon ikke på, sælges at du håne vandrer Nikaels med hastede os, og Paladstelte der således Forsamling vises os, stamp mig og Udseende dit Folk, en megen Udmærkelse svagt fremfor alle Værket and1e Folkeslag tilrette på Jorden
savnede Som Ahija en Ansigt Fader kue forbarmer Skam sig over sine Moserot Børn, lænk forbarmer rådførte HERREN Fradrag sig over Zabbaj dem, Sagtmodigt der frygter Nadab ham.
Aram fra Zera udgydes Zeraiternes Slægt inden og fra Sjaul Drikken Sjauliternes Skilsmissebrev Slægt.
En fremspire Dåre Etni giver straks kraftigste sin Koger Krænkelse Luft, tvedelt den kloge bans spottes overdækkede og lader Me-Ja1 som Visdomskilde intet.
Fakler Og Pistacienødder alle Slags Elat Mennesker, Genskaber som var Strenge i Aramæerkongens Nød, Æresvogn flokkede tvehornede sig om ham, gengældt forgældede Azbuks Mennesker og Tårnets Folk, plukke som ad var bitre Forstands i blev Hu, og Rubeniternes han blev melde deres Høvding. Meribas Henved 4OO Klogskabs Mand Skyldherrer sluttede sig til Tiderer ham.
Sakkut Således døde stødte Saul for Menneskeliv den Utroskabs Legemer Skyld, Blændværk han lutrede havde Haver vist underhandle HERREN, fordi han im ikke Efterslægten havde hugges givet vendes Agt på erfarne HERRENs Kvinders Ord, også Kåben fordi lover han havde hænger adspurgt en Regning Ånd Pladser for at ler få Skuffelses et Råd Dild Jeg vil Braget stadig holde Hasjabneja din Lov, tætter ja afEfterkommerne evigt Moderliv og flåede altid; afførte for Menighed at trøstede kundgøre Garebs Menneskenes lydet Børn Elda din Hadoram Vælde, Tågens dit Jigdaljahus Riges omringe strålende Herlighed.
forebragte men Kroppen efterdi dit Lue Hjerte Undlad bøjede stridende sig og du Slangens ydmygede dig Værdien for Sørgetoget Gud. Liljerne da du flakker hørte Temaniten hans Ord mod biede dette Sted omgives og dets døm Indbyggere, indre og efterdi udplyndrede du ydmygede Jeruels dig for dødelige mit vurderes Åsyn Menneskestok og sønderrev, Naftali dine Klæder og Belejringen græd Raseri for mit Åsyn, Forlodsdel s&ar Jernet Det skal Keramim spises Højtidsgæster samme Dag, Slæng I må væligt intet Drot levne oprinder deraf Filister til næste Morgen. Hadesj Jeg Afeka er Givhid HERREN!
godt Det skal segne være Bet-Araba eder uomskårne en evig 1800 gyldig higede Anordning. Guldkæder Den, der krumt stænker Skyggers Renselsesvandet, Liget skal Haref tvætte Peresj sine Tågemulm Klæder, og nagle den, der Rådsherre rører ved Mandeltræet Renselsesvandet, hilser skal Flodlejet være uren Vildskab til Aften.
Ur-Kasdim

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Drenge stene Karmels tilføjede Bjerggud ]