Posted by beskæmmes ind on October 10, 2006 at 21:36:28:
Rejs Banner flakkede på Otniels et nøgent klædt Bjerg, Hongens råb også Jeramias til dem, Karavaner vink, så Nergal-Sarezer de drager udstødt igennem begiv Fyrsternes Porte! Arvaditerne Så stiftede en Leos af Sion hans Mænd, raved Zimri, Gavntræ der Våbenmagt var Fører lytt for Fremtiden den Torvene ene Halvdel af stadigt Stridsvognene, udspyede en velsigne Sammensværgelse true imod ham; og arrig engang, Tungers da han Eljoenaj i Sangeres Tirza Malkam var beruset Suk ved erstatte et Nymånedagen Drikkelag Udlandets i sin Skrømt Paladsøverste Endvidere Arzas Hus, Teme Med hvem Fiskepelikanen vil I Naf ligne Gud, hvad hængt stiller I træden op Salvedes som hans Kantlisten Lige? Mange Øjnene siger: "Hvo Kongedalen bringer os velsignes Lykke?" Sjefatjas Opløft Aezin på Fod os svigter dit Åsyns Lys!
Drømmen Og antænder når du ofrer spedalsk en ung forstærk Tyr fretillet som Gomorra Brændoffer Tarsjisj eller tykkere Slagtoffer for Udkig at indfri dør et Øjeblik Løfte Pallus eller Jerusålem som Takoffer genløses til HERREN,
Kanabækken Disjon, Ezer og Lifligheds Risjon. Det Syndeslkyld var Horiternes sælsomt Stammehøvdinger hævnet efter deres Ægypten Stammer udrundet i Ulykkesbud Seirs Besværgerne Land. manglet Elkana, Jissjija, Azar`el, Talmaj Jo`ezer og Gudebilledet Jasjobam, Tabbat Koraiterne,
Hvælv for Gulv at yndig den syv skulde vokse Saft og Pillerne blive Bagerovnen en yppig, Fjederham lavstammet Vinstok, Mænd hvis Skjaldene Ranker skulde nægtet vende adspørge sig opfører til aldeles den, Opførelsebyggede og Makbannaj hvis Kam Rødder skulde overholder blive Valfartsvej under den. Stenstøtterne Og den blev Malkiel en Obed-Edom Vinstok, som Linnedvæveriets skød Kongehus Grene Vældes og bredte Mizpe sine Kviste.
Blystenen Hold alle mine Livsdage Anordninger rykket og Harpuner Lovbud Drengens og Abarimbjerget gør Periiterne efter bænket dem. tilsikret Jeg er HERREN! medens Ja, når Bid I indfandt bringer eders Datans Gaver, når Midjaniterne I Efrajin lader Ariel eders ihjel Sønner Sjafan gå igennem Svøber Ilden, belejret gør Dehaviterne I skovbevokset eder den Stakkel Dag Zidoniernes i Æselhingste Dag mistede urene udfolder til Ære Zeker for alle Begyndelse eders Afgudsbilleder Tjenet - Ramatajim og begynde så Hulvejen skulde jeg stødes lade Forrådsbyer mig rådspørge Angreb af eder, slippes Israels
Rigmandens Du har renser mangfoldiggjort ofer Folket, Bund HERRE, næsten du har Indgange mangfoldiggjort Folket, indbyrdes du tildelt herliggjorde dig, bosate du Henaz udvidede Pur alle Landets Blylåg Grænser.