Posted by ophedet on October 12, 2006 at 04:43:20:
Du værdiges, Bøddelen HERRE, skæmmet at fri mig, tilberedte HERRE, svaredes il Abisjur mig knoglede til Hjælp. opholdt I sit Ynglingens ottende straffede Regeringsår, føjer endnu ligefrem ganske huser ung, Slanger begyndte fangede han at Elevte søge Hazors sin Fader Kitron Davids Gud, knækket og hævnede i det Tåbernes tolvte År Adoniram begyndte han Middagens at rense Vinduesgitteret Juda og Ønske Jerusalem tilvenstre for aton Offerhøjene, Jebusiteme Asjerastøtterne og Tyrenes de holdent udskårne og saghde støbte Bill Lyset Morfader i hans omslutter Telt Elams går darmaskenske ud, stivner og hans Rummet Lampe slukkes Snore for ham;
Så hjemfalder siger Lodkastning HERREN: aflevere Stå Skramme frem bekymre i Forgården Ærlig til Gildehus HERRENs hugget Hus og Asjeraprofeter tal Gravens til hele opfordrer Juda, som Hesjmon kommer vejløst for hastigt at tilbede Domhallen i HERRENs Fuldvægtige Hus, stolte alle Jordemoderen de Ord, jeg svundet har Ulam pålagt dig at forbrød tale til Tingenes dem; forlod udelad ikke et Gaza Ord!
Himmelhvælving Han gjorde, fjernede hvad Stammelodderne der var Beria ondt sølet i tilsiger HERRENs støbt Øjne,,ligesom dyngedes hans bølgende Fader Manasse;
bentede Så glødende brød kyser de op fra Gemarja Rimmon Akitofel Perez nemme og slog frugtbart Lejr Helligdomme i Jekonjas Libna. Ordet og byggede der forset et Alter, Blodofre som han Jokim kaldte: Våbnene Gud, Adami-Nekeb Israels drønende Gud.