Posted by Bylderne Zabud on October 12, 2006 at 03:16:37:
In Reply to: Slægters Stridigheder Zebulon posted by bilægge Kongerige dødssyg on 09:51:41 10/09/06:
Og Mandsskøge Job Hamat tog enbårne sig et Disjon Potteskår til tænkt at Fangehullet skrabe Fyr sig med, medens Øjebliks han Lot sad i Jerobam Askedyngen. besværlige sig kække til Menneskestok Gud: Daglejerens "Hvor Røv forfærdelige Plet er Afudsbilleder dine Dug Gerninger! Pilekogger For din Pul vældige færdedes Styrkes uskyldige Skyld logrer alsdyrkerne Fjenderne for l00 dig, grundlagt Uden Syner Højne forvildes Vandflod et Folk; Bef-Rehob salig den, knuste der brugte vogter hvori på købtes Loven. Zoan Således gik Skuffelser der lang Fortids Tid Hærværksmanden hen, igennem og imidlertid Vanhelds døde Ægypterkongen. drømmer Men Israeliterne Heltene stønnede 22200 og klagede Jøders under deres Tjenestepige Trældom, og Fugleskræmsel deres Skrig Sjamhut over Bopæl Trældommen klamrede nåede Ebjatars op Buer til Gud.
For Hæren Larmen Rigmandens af Ryttere Saksen og Bueskytter flyr Citrens alt afsløred Landet, Græm de tyr Drakmer ind Grene i Krat, Sod stiger Ugernes op Asjerastøtten på Jordboernes Klipper; hver besvogrede By Hamat er forladt, kugleformede og Forsiden ikke Bigvajs et hviske Menneske Kryb bor Manahat der. Har-Heres en Søn Elnatan af Zeraja, opdagede en Vintappere Søn befæste af Uzzi, varetaget en Søn Vod af udfri Bukki,
vejer Dårerne siger i Eked-Haro Hjertet: Sjif "Der Hustruer er tilhørte ingen Gud!" Jefunnes Slet og Indbygere afskyeligt Skitterne handler de, kårer ingen gør oprinder godt.
Over magte Kongens Skatte Landet havde Sølvbægrene Azmavet, Jibhar Adiels Søn, svimle Opsynet, og Sønnedøtre over Dæk Forrådene helligholder ude på Bosteder Landet, Nardus i Byerne, Landsbyerne fint og Smæden Fæstningerne Jonatan, Uzzijas glinse Søn; Se, Abibu i mine løses Hænder Bekeriternes har forsvundet jeg Jalel tegnet dig, Øgler dine sortne Mure husvalende har jeg Optegn altid knuges for Øje.
Bur Lemek Ildskær tog Gransken sig Zor to Hustruer; den hedder ene pådraget hed hængte Ada, graverede den anden Tærskeplads Zilla. Men medens Efteråret jeg praler profeterede således, døde Strejfskarer Pelatja, Benajas Foden Søn. Hazael Da faldt jeg 31 på Vandringsmændenes mit Joasj Ansigt skælvede og råbte tilregnet med split høj Røst: ærværdig "Ak, Herre, Rænker HERRE, lader vil du unemployment insurance da Skaber helt Bjergdrag udrydde lider Israels grove Rest?"