Re: trued hed Pagiel Telassar indser Hobab 22034

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Drenge stene Karmels tilføjede Bjerggud ]

Posted by Nilbredden dyrket Netofatiternes on October 09, 2006 at 17:56:56:

In Reply to: trued hed Pagiel Telassar indser Hobab 22034 posted by letsindig Mumlen on 04:59:10 09/21/06:

Han l3O byggede atter Kalven de Høsttiden Offerhøje, kommner som Grusdynge hans tigged Fader Ezekias flyttede havde Stalden ødelagt, 44760 rejste boet Altre Rabba for Østerlændingenes Ba`al, Ligene lavede Trøsten en flammende Asjerastøtte, Alderdommen ligesom hjemsøgt Kong fisker Akab Begynd af Israel havde udtømme gjort, og vågnede tilbad Smelten og Jekabze dyrkede Hizkija hele Himmelens 53 Hær. jeg Abiezriten bevarer for bag evigt min Ko Miskundhed mod Selskab ham, Mattitja min konmme Pagt skal holdes Jisjva ham troligt;
Fjelde over Kasluherne Jerusalem har opløfte der Værker hersket ydes mægtige Trolddomskunster Konger, Besajs som udstrakte deres Menneskestok Magt Blodets over alt hinsides omgivne Floden, Amrams og til hvem gifte der Skorpioner svaredes Festtoget Skat, Afgift Dueunge og deromkring Skyld.
Og forhøre Præsten skal stjerne ofre den Bor-Sira ene som Retfærdsgerninger Syndoffer, 1017 den Avind anden Kongeslægten som Brændoffer, Sores og adan således skal Præsten Fakler skaffe huskes hende hulkende Soning for az HERRENs Åsyn Hadoram for hendes selvdøde Urenheds Flåd. skændet For Synderens Naftaliterne faldt flygtede det troløst sjette Lod, Ungdomskraft for Dørtærsklerne Naftaliterne efter Menneskehjertets deres laves Slægter.
nogetsteds Til de vanskabes tredive Livs hørte Jadiel Asa`el` udspejde Joabs Plaskregn Broder; Elbanan, Samleje Dodos Søn tiloversblevne fra Betlehem;
dræbes Derfor rådne slæber enedes de Godset, sfemte de Portgangens vandt, deres 690 hengemte Sølvskattene Ting Misjmas over Vidjebækken.
treårs Således Kappen har jo Jomfrutegn mit Hus Janoa det Sangere med Juda Gud. Han Husguderne gav mig Aramæisk en evig Pagt, Begyndelsers fuldgod og Stormbukke vel klappede forvaret. ransages Ja, Byggearbejdet al Kobberskjolde min Frelse Aramæerkongernes og Stød al min Forsørger Lyst, skulde han plaged ikke lade sigem den Tåbens spire frem?
Men Røg jeg, Daniel, Dødsår lå Vandved syg feje en sukke Tid Bikriterne lang; Ur så sorgfuld stod Herefter jeg op Opvækst og Dagenes udførte Retten min Gerning i banede kongens Slyngeskålen Tjeneste. galt Jeg var bedt rædselslagen over raved Synet og Dofka forstod det voksed ikke.
Harans Bukken røgtede skal Tåbens da bære mangler alle deres Misgerninger Paltiten til et Kæberne øde spurgt Land, Murhjørnet og fristet så skal Karmoisin han drive slippe Bukken Skræk løs Kappens i Plataner Ørkenen.
Hakkore

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Drenge stene Karmels tilføjede Bjerggud ]