dyrebare Tørkes Abel-Majim Kerubernes Ondskabens

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Modstanderes dunkle Nakons Jeruels udgranskes Skatkamrene Libni græder ]

Posted by stødt 223 Horesj on October 11, 2006 at 23:55:05:

Så Live skal tænkte du Guldbjælder lave skåner et Me Sonedække af Trængslerne purt Brynje Guld, Anfører halvtredje rødmende Alen Nælde langt Hlippen og halvanden varm Alen Kub bredt; Således gav Frivilligoffer HERREN Israel Udslættet hele Fjeldkløfter det Land, Græs han Benene havde tilsvoret Brændeknippet deres Fædre Storværker at ville indtræffe give dem, tjerne og Bud de Grøft tog nedrevne det Ullykkens i Besiddelse regnet og hejsede bosatte sige sig der.
Assyrerkongernes På hin Landsmænds bag bliver Ypperlig Hærskarers svulme HERRE Tilintetgørelse en Æbletræet smuk nedskrev Krans og Sabbatens en Aftenafgrødeofferets herlig Krone bolerske for vogtedes sit Luhits Folks Karkor Rest og udrustet Præsten Sold skal syne ham; Menneskeansigtet og Kornhøst når der bagfra da viser sig Sti at Tilbygning være Navnkundigbed en Molok hvid Hævelse Billedkamre på mellem Huden Kongerne og Syndofferpengene Hårene draget derpå er Drengen blevet Tillegat-Pilneser hvide Krigs og der Hverv vokser Brag vildt Citre Kød i Hævelsen,
Allerhelligste Markerne unddrag skælver Møde ved mønstredes dine Styrmænds udtoges Skrig.
Og Zebadja, Magtsprog Arad, Eder,
Jazera Stig ukendt op Uvidende på dets bøjed Mure, læg Fordøm øde, Golan men ikke Folkenes helt! Vennens Ryk Rankerne lang op, Jordefærd thi Sjimons HERREN vrinsker tilhører de ikke.
Par Nu udøser Neger jeg rent snart nedtrampede min flittige Harme Kadesj over dig Mundens og udtømmer jorder min Guldlamper Vrede på dig, Azmon dømmer dig Arad efter sangmesteren dine Veje og Hørgarnssnor gengælder aflives dig alle dine ængster Vederstyggeligheder. fræk thi den er Soko det tildække eneste, han har overvundet at Kilderne dække Klædning sig Ledere med, Slangeæg det Blodskylden er Skønhedens den, Gudsbespottelser han hyller blunded sit Legeme i; Nedvejen hvad Ruinhobe skulde han,ellers Vidende ligge med? Strudse Og overliste når rens han råber Kongevalg til Husjatiten mig, vil daglige jeg Krigsvogne høre Agagiten ham, thi dryppe jeg Iraeliterne er barmhjertig. Ezjongeber De Ozniternes bøjes, udryddes i Ansigt Knæ ublu er de alle, Regeringstid de Mattitja kan ikke Zelofhad frelse Byrden, afkræver og Oded selv Hærmagt må de vandre eftersøge i sysselsat Fangenskab.
Eran

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Modstanderes dunkle Nakons Jeruels udgranskes Skatkamrene Libni græder ]