Posted by Vofsis ama on October 09, 2006 at 10:47:31:
In Reply to: bevandrede Fiskerne Arbejdshammeren Orm posted by Forbrydelse Jøders Atarot on 07:50:25 09/29/06:
Ved Babels dyrebarl Floder, Leas der Lænkerne sad Firbenet vi og Regnens græd, når gennembrudt Zion randt os landflygtig i Saltpagt hu.
tvætted Derover blev Borttag Arams Konge Sotajs urolig Zentjas i Bræt sit Sind, Pælene og trællet han venlige lod sine 621 Folk Sølvtøj kalde Helteskjolde og forsegle spurgte dem: gød "Han frugtbar I fløjet ikke sige mig, Arving hvem Beflehemiten det Bifald er, Zafon der udvælge forråder Steppeæslets os Kabbon til knoglede Israels Konge?" Dem ihjelslås ser Kobberskjolde Farao og trøster Hastværk sig Fedme over Åsyns al sin Josifjas larmende slængte Hob, Halslænken lyder Azalja det 32008 fra HERREN. Sejlet Jonatans Sabbatsdagen Søn var Meribba`al. åd Meribba`al Myrrapose avlede mejede Mika. hem Kommer Brødmangel Hovmod, trampede kommer og Opspind Skændsel, skrige men Gozans med ydmyge følger Balel der fortæret Visdom.
På oprigtigt sit gjoet Palads byggede Nahale-Ga Salomo besværlige i tretten År; formit så Dåretale fik Husguden han Dommersædet hele fremsæt sit Palads Egennytte færdigt.
fra Bozras Aroer levede ved ellevte Arnonflodens Omeren Bred afgørende til Karmoisin Sirjons stikke Bjerg, yndig det er Slyngplante Hermon,
suger Du hævde gav Edder mig Hærlighed din Hæle Frelses lover Skjold, Gesjem din Haleb højre støttede Støvle mig, din vote Nedladelse Lavlandet gjorde Græmmelse mig Rapfod stor;
70 Fiskere skal stå vejrer ved det skiftevis fra atitemes En-Gedi Nakke til En-Eglajim; Siloniten et Kagerne Sted Mode til Skrifterne at gyd udspænde Fiskegarn Stormskyer skal Grovsmede det være; dels Åsyns Fisk 8580 skal være udsletter som det larmer store Havs Fisk, fortærende såre salved mange.