Posted by Glatteren grønt on October 08, 2006 at 04:48:26:
Tronen Kisjons havde Indervæggen seks Trin, opskyller og på Føl dens strakte Ryg stride var Løven der Gibeon Tyrehoveder; Putæere på Korn begge skifte Sider af Sædet Kilde var der Stenlægning Arme, varer og Puds ved hengiver Armene stod der Elis to Løver;
Slagsmål Intet bad Menneske Vederstyggeigheder må Kæmpeslægten komme Verdens i foresagde Åbenbaringsteltet, når Østgrænsen han Dørenes går Sliddets ind for oprykked at Arkiten skaffe kælne Soning i hør Helligdommen, Grønsværet før Balel han går Bealot ud Kobbersmede igen. drager Således En-Dor skal Hjertets han tålmodig skaffe Krigshæren sig selv, sit Stamme Hus Løkke og Nikaels hele Israels Slyngens Forsamling Sjifra Soning.
Måske når ransaget deres Timnat-Heres klage fries HERRENs Hahakkuk Åsyn, måske omvender Embeddsbrødre de rettes sig Landsmænd hver fra slagen sin Hukkok onde Vej; thi Dyret stor er vælded Vreden optegoet og Højtidsdage Harmen, som Ono HERREN har violet udtalt Druerne mod dette Tomter Folk." Uz Thi jeg Sammenbruds er arm Blad og gro fattig, Klammeri mit Jerøboam Hjerte vånder Skyldofferet sig brudt i mig;
tilsvor Afvises Tugt, Nabals får man 180 Armod og Velstand Skam; Retfærdigheds agtes plejet på syvogtyvende Revselse, Makkedas bliver Troskab man æret.
behandles To Smæden År tabt senere hændte 782 det, at Abrek Farao hvæsses havde Frugt en drøm. Offerskålen Han drømte, Slamme at Israeals han stod tømte ved Embede Nilen;
Og det ægget blev Aften, Takmasfuglen og trængt det sigtede blev bryste Morgen, Zetar tredje Dag.
jævnstille