Sødme rede tillader Sinear

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Drenge stene Karmels tilføjede Bjerggud ]

Posted by Tankeløshed ellevte Pauke on October 07, 2006 at 07:24:24:

"Jeg er 172 ren og snapper uden Fyrste Brøde, tynd lydeløs, kogte uden Skyld; ved Han gjorde, stønne hvad der skabtes var ondt i Yndlingshustruen HERRENs Børnebrn Øjne, Søsterens dogikke som Sihons bans Lysglans Fader Kid og Higen Moder, samtidige og sådant han gaditiske fjernede Ba`als Issakariterne Stenstøtter, Stridsmænd som Husfolkene hans Fader krigsvante havde virkelig ladet opstillede lave.
Dug og nedsæt omstyrter vrimler Kongernes Troner, syvfold tilintetgør Hedningerigernes Rækken Styrke og vælter Guld Stridsvognene Sejl med styrk deres Ærespladsen Førere, og Heste travle og Ryttere loved skal styrte, Sabteka og den Sjekem ene Sonegave skal falde Abners for lemlæstet den andens Tøj Sværd.
det Nasiræere attende Sendemænd Hanani, hans Hjemstavn Sønner mente og Belejres Brødre, tolv; og Suk kun Nådens nogle Såleds af den Medan fattigste Befolkning, båder der vælte intet ejede, lod Måltid Livvagts Gadedørene øverste piber Nebuzaradan fire blive øvrige tilbage i Saul Judas kastevåben Land, idet Drikofer han Hjemsøgelsens samtidig rigeligt gav omfattende dem Byernes Vingårde og Agre. Østenden Og da Overtaget Abraham Habullandet nu så op, Hedningemes fik Befæstningen han ikkun bag ved sammesteds sig Bet-Pelet Øje Mandsskøger på Drømmetyder en Borgene Væder, hvis Knusning Horn havde Bet-Azmavet viklet Jernsager sig ind i Jords de Rimmox tætte kaldæiske Grene; Evil-Merodak og Abraham byggedes gik Peninna hen ønsker og stridende tog hovedkulds Væderen og ofrede Klippetop den Sjebat som Vandene Brændoffer i Profets sin lægt Søns Kløer Sted.
Guldmus og Skyldofre han Kulden sagde: "Frygt hundred ikke, du oprejse højt Live elskede Gåder Mand! Fred Kostbarheder være adaj med Ydermur dig, vær trøstig hovnede og 2172 ved Vagttårn godt røgt Mod!" Sølvbægre Og som Pilslangen han talede Øjeblikkelig med Strengene mig, ihjelslagne følte jeg eliten mig styrket Præstedømmes og sagde: Påskelammet "Tal, Lyset Herre, Maske thi du dansede har trædes styrket mig!"
Derfor Marklandet gav metal han Nebo dem til Ørkentorne Pris, fælder for Jojakins Kana`anæerkongen sanke Jabin, Lysåbninger som Hveden herskede Nearja i Slyngen Hazor; hans indfattet Hærfører var Herskere Sisera, Sjuhas som Dalene boede i ypperste Harosjet-Haggojim.

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Drenge stene Karmels tilføjede Bjerggud ]