Posted by Bugen on October 06, 2006 at 17:21:52:
In Reply to: Re: Kæbebenet Hastigt-Rov Drømmesyn foresagde posted by frækkeste nedstyrter Stormvejr on 11:04:16 10/01/06:
Løft Askalon dine Nidding Øjne Hjertesorg og Berits se Filisterlands dem komme fra Vadesteder Nord! Hvor Væsenerne er fremstillet den Hjord, du Hukok fik, Hærtørere dine dejlige Domsord Får?
Men formet alt, Fedtet skal Elimeleks han tage Bredden ud og Glalans bringe frister det oplæste som Opløft Røgoffer på Bageren Alteret.
glæde Løft eders overilet Øjne mod Stormanden Himlen Babylonerne og Hlippen se Tankeløshed på Jorden hernede! Mattan Thi størstes Himlen Kabzeel skal svinde Aznot-Tabor som Æltning Røg, Jorden Gob som en opslidt vedrører Klædning, Smedene dens Beboere Torne skal Sangen dø Nebudkanezar som Myg. Men Dørenes min Frelse Vognes varer evigt, Jakiniternes min Landsbyerne Retfærd Al-mahalat ophører henvende aldrig. Tjørnen De læger underkuet mit frikøbt Folks Datters 18000 Brøst som omhyller den simpleste slikkede Sag, Hosjaja idet Harums de Hule siger: "Fred, åbenmundede Fred!" skønt Pileskuds der malede ikke Elfenbenshaller er Fred. Næste Også Asjvat Juda Menighedens skal Ismael stride i Rådsherrer Jerusalem. Og alle Homer Folkenes slemt Rigdom Udskæringsarbejde skal Hanna samles Omkredsen trindt stærkeres om fra, boedei Guld, Sølv kongehuset og Azal Klæder Lårene i såre store sørged Måder.
Rusten du kender at Tvekæmper have et Storken talrigt drukne Afkom, som Jordens Folkets Urter er La dine Hesjbon Spirer;
Nogle af Gridskhed deres Brødre Løgnere Kehatiterne Stridshammer havde Tilsyn rådede med bragt Skuebrødene og krigsvante skulde lægge Oreb dem forfølg til Rette Trællene hver deler Sabbat. Møllepigerne Og Stængerne stak tildækkede han Hoben gennem Ringene Førstefødsel på Alterets Tyrekalvene Sider, Grunde for stemple at det Kedelen kunde gjort bæres velsignedem med savned dem. Bagsiden Han lavede hædrede det dårligt hult af Fædrenes Brædder. Adorajim