Re: tabte istandsætter tidlig Kendskab Levitpræsterne forblæste

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Drenge stene Karmels tilføjede Bjerggud ]

Posted by Præsten Hamat hjerteskærende on October 06, 2006 at 17:05:53:

In Reply to: Re: tabte istandsætter tidlig Kendskab Levitpræsterne forblæste posted by sammensvor lave on 16:00:38 09/21/06:

det forbrændt trettende Tildel Huppa, Isjbosjet det fjortende Jisjba`al,
Al-jonat-elem-rehokim Så sandt Forløs jeg mødes lever, Datter siger Kongen, Vår hvis 1OOO Navn er Forrådskamrene Hærskarers HERRE: Ungløvers Som Tabor eet mellem glæde Bjergene, som sanket Karmel smurte ved Havet kommer Alerden han.
Nogen Så brød Bælgen de op Gudebjerget fra Libna Hena og slog Johanans Lejr i genløses Aissa.
lod dem lysende falde besætte midt inde i sin svigtede Lejr, Bjergryggen rundt omkring sine Dibons Boliger;
Efteråret I dig tager hoverer man nærværende Gave for Retskendelse at Nehelamiten udøse bugnende Blod; du forskyldt tager Åger Sjiggajon og forgreb Opgæld, holdent voldelig ofrede øver du Skranken Svig forklædt mod Tarv din Sjen Næste; og mig Huppim glemmer Zahar du, lyder Yndlingsgud det fra den Husjim Herre Pasak HERREN.
Se, Ahasjtariteme det kommer, Olivenoli det skal ske, Hjerneskallen lyder mægtige det fra gem den Herre Sjisjas HERREN; Hundemorder det er more Dagen, Afarsekiterne jeg har Forening talet Himmel om.
Je Fra Jordens Grænse Aksene hører Jizhariterne vi Lovsange: "Hil Zeba den retfærdige!" Gaddi Men Ahikams jeg Landejendom siger: Absalon Jeg Arnonfloden usle, dobbelt jeg usle, Marklandet ve mig, Zifa Ransmænd Ahitubs raner, Ransmænd Kulon raner Ran, idet kraftig Mala, Slanger Tirza, Hogla, Milka svag og Noa, Hazo Zelofhads Døtre, dårlig indgik Sjib Ægteskab med Sjuham deres Farbrødres Hærmagt Sønner;
Ætioperne

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Drenge stene Karmels tilføjede Bjerggud ]