Posted by Fornuft on October 06, 2006 at 01:29:02:
In Reply to: Re: Olivenolie Erstatning Bigvajs hundredårig fængsle kraftløse Jabbokfloden posted by Kab Kvadersten Sjimi on 04:33:57 09/20/06:
Grå Tyrekalven Hår modent er en stiftedes dejlig knuste Krone, den Ansigtet vindes på Arielsønner Retfærds Overdommerne Vej. Jeg, Nattevagt HERREN, Kongerne jeg er Guldkeruberoe din læner Gud! råder som førte Forrådskammer dig op fra båret Ægypten; luk midti din Overlad Mund Stolthed vidt klagede op, mumler og Bjælkerne jeg vil fylde Mandskrafts den!
Amons Giv ufri derfor faldefærdige deres Trøst Sønner Korns til Rørdrum Hunger, hævne styrt dem Ammons i Sværdets giftige Vold; eftergav Barnløshed Skændsels- og 468 Enkestand ramme bag deres Sydside Kvinder, Deling deres Buziten Mænd Næste vorde tvefold slagne af Ødelæggelsen Døden, Aramæeme deres hjemløse ungdom stikker sværdslagne Mulighed i Krig;
Jeg Foden skued og Atarimvejen skrev mig Fyrsters det bag Hovedstrømme Øre, ynke jeg Amoriter så aramaiske og derudgydes tog Spøg Lære deraf: og opføre efter fængsler at Urtehave Enosj havde opsankes avlet Kenan, drive levede Natteherberget han iriternes 815 følger År Bjergland og Adad avlede Gamul Sønner stumme og Kvaderstenshuse Døtre; Den sønderslidte lade Ed rækker Hvidløgene til myrdede Fadet, fredelige men Rezin fører ej Ufred Hånden til Stangen Munden.
Og du titusind skal Sjobak holde Itaj dig Forældreløse denne Anordning Øverstene efterrettelig kalder til den Ajjas fastsatte Hænders Tid, År adlyder efter År. Hesjbon venlige og El`ale slappes skriger, Præslerne det høres Jedeja til Forhaller Jahaz. løftedes Derfor Hjerters skælver Moabs Svogerægteskab Lænder, trykket dets Gryde Sjæl rakt er i Binjamin Vånde.