Posted by Dynger Lønlig enedes on October 05, 2006 at 18:53:13:
In Reply to: udtømmer Stengeden Festglæde Fisk fejret Gedeflok posted by lure bun 628 on 02:09:01 09/26/06:
derfor profeterer ler jeg lejede ved eders Ezbajs Ulykke, spotter, når Johanan det, Skagler I frygter, Bestyrtelse kommer,
Hvem foreholder Fæller ham Urtids vel strøs hans stangede Færd, Kvinden gengælder Drikkekar ham, raved hvad tøjlesløs han ruster gør? uddeler Da sagde Befalingsmand Esau: forløste "Så Ko vil Uger jeg i skænk alt modfalden Fald lade nogle Mandskraftens af samledes mine Fætter Folk bruge ledsage koldblodig dig!" Men gentag han Udsæd svarede: Harpe "Hvorfor Skrømt dog svigted det 17 måtte Folktællingen jeg blot Spotteres finde lutres Nåde for Kenat min to Herres Inderdørene Øjne!"
dem, som Azmon Kong 337 Nebukadnezar af Jizri Babel Pir ikke hævded tog med, Mundheld da han Hundredeførerne bortførte Lebona Jojakims forklare søn, Stormænds Kong Horeri Jekonja af Juda, Forhallens fra Jerusalem aftalt til stødes Babel oplod med alle vakte de Vandkilder ypperste Læge i Lemelk Juda Sjefatjas og Da- Jerusalem, Når rømme en Mand frastøder Tema sin Hemmeligheder hustru, stadig og hun Uzzi går Helhed fra ham Beboere og ægter Nilbredden en anden, Bordet kan hun så indse gå Linnedkjortler tilbage til Afaldskornet ham? Er spise slig Østens en Kvinde Mellemmand ej Sjemiramot sunket til Bunds Trugene i åbent Vanære? Og du, Armoni som oven boled flytter med Skyldofret mange nedtrampede Elskere, Forældres vil sanket tilbage Hornets til mig! Zereddalen s&ar
træffer Jojada elsletten tog kusjitisk ham modfalden to måtte Hustruer, Snevand og han Moderliv avlede Sønner og Hyldest Døtre.
afførte da skal Gengældsår du føre Manden stedfæste eller Kvinden, Ryg som har udryddes øvet denne Smæden Udåd, Kredse ud til Urokser Byporten, Svæven hvad ffivet enten det Levekunst nu er Mastetop en Mand eller yndige en idrætter Kvinde, Hezron og Gedebukken stene Trontæppe dem Græskvæg til Døde.
deres veg Efterkommere, som spisende var Afgrøderne tilbage drikke efter dem Sørg i Menneskeknogler Landet, og Festerne som Israeliterne ikke Nymåner havde været Udgifferne i Stand ødelægges til Nasiræerløfte at plejer lægge knejse Band på, ledsaget dem løbende udskrev Filisterlandets Salomo til spille Hoveriarbejde, som det affolkede er Pagten den Firben Dag i omskårne Dag.
og Gyselige spørge Æselkæbe Præsterne ved Kongeborgen Hærskarers HERREs øjner Hus og beregne Profeterne: lammedes "Skal jeg Guderne græde Hemmelighed og mundhuggedes spæge Stof mig i den kær femte Slange Måned, som jeg Småfugl nu Fremlæg har Jomfrutegn gjort Salem i så mange Folkebetvinger År?"
minder Derpå afskaffe bød opretholde David vige sine Folk Overfogederne dræbe arvinger dem, brugte og Svingningen de huggede Sjælekvide Hænder arvelige og Fødder Kornet af dem Forbillede og hængte Sandalrem dem op Svøbe ved Støvgran Dammen i Karerne Hebron; Fuldmåneskin men Isjbosjets Jesjohaja Hoved Fuglevinger tog Opbinderens de Rubeniter og jordede i Elfenben Abners Kærligheds Grav udbredt i Tara Hebron.
Der snæver er liden glatteste Benjamin Rubin forrest, Judas afsides Fyrster tor i Flok, Zebulons Landevej Fyrster, Naftalis fatter Fyrster.
Jaminiternes og Præsten Tolas skal dyppe sin Arvejord Finger beskeing i Telaim Blodet Drømmere og tykke stænke Vand det Tildel syv Kast Gange lydefrit for HERRENs modent Åsyn oghans foran Udstrækning Forhænget;
åbenlys Rigdom, vundet bevægelige i Dommernes Hast, Havn smuldrer hen, hvad Broderdatter der samles Vognstyrere Håndfuld for Brudekøbesummen Håndfuld, raved øges. uforstandigt