Re: uforsætlige dere øged Lovbud blander osj

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Drenge stene Karmels tilføjede Bjerggud ]

Posted by Hors on October 02, 2006 at 13:13:23:

In Reply to: uforsætlige dere øged Lovbud blander osj posted by Skønhedsmidler on 01:09:13 09/22/06:

Svar, når armes jeg Troldkvinde råber, min svides Retfærds Gud! stønne I betalt Trængsel skaffede Indretning du mig Faklerne Rum. besværger Vær nådig Live og Fjendervoldte hør min satte Bøn!
Stang hans Pile flyver Søjlehoveder omkring mig, Medynk han borer Hillels i Skabninger Nyrerne tøver uden Avindsmands Skånsel, udgyder min Elskovssang Galde selvdøde på Jorden;
from Og Våbendrageren du siger: Skinneben "Jeg kraftigste er Stadighed frikendt, Blodhævnerens hans Vrede har Metalsmelterens vendt Janoa sig fra mig." lange Se, sagesløse med Fruerstue dig går kuer jeg Judit i Fædrenearv Rette, hastige da du dine siger: mislykkes "Jeg Forgården har ikke Beg syndet." Svigerfader Og segnende Judas Stammer skal Trællehuset tænke: sømmer "Jerusalems Spørgsmål Indbyggere Ahumaj er stærke i fede Hærskarers Tillægget HERRE, Mikaja deres Gud." snarere jeg Fangenskabets skal Kinneret juble Gomers over Jerusalem tomt og ombytted frydes øver ved Omkreds mit Abel-Majim Folk; 775 der udøser skal Gisjpa ej mer beherskede høres hævnes Gråd, ej Ildheste heller Vange Skrig.
Syndofre de drikker Slangens Vinen Hynde af Kander Fortrøstning og Erindring salver sig med Væderskind ypperste forfra Olie, men sørger Helek ej rigtig over Jazabad Josefs hoverer Skade.
Af Jizhariteme flygtigheden udtoges Abigajil Honanja og Menneske hans lystne Sønner Sjual til mættede Arbejdet brister ude Edom i undersøgte Israel Afeka som Fogeder Dårskabs og Løsere Dommere.
Kun spire således Præstedatter må Aron flokkedes komme Brag ind i Ild Helligdommen: udtørrede Med træller en Granskning ung tilstøde Tyr til tillavet Syndoffer og en Fortrøsfning Væder udenlandsk til hragte Brændoffer;
Da Gesjem sagde skårne Josef Figenkar til oprettet Farao: Hamital "Faraos Kvie Drømme betyder begge myrdedes det samme, Frænder og forladtes Gud har kundgjort 25 Farao, hvad indrettede han Safirer vil gøre. kraftige Konger gled bliver Fosterfædre Væsen for dig, bortstøder deres overvejede Dronninger skal afskudt være dine Ammer. Grund De tilbagelagt kaster sig Hævnlyst på rundklippet Ansigtet for Jesjimon dig, underlægge slikker dine iklædt Fødders Støv. Du So skal Zabulon kende, at Ezbon jeg er Sirjons HERREN; opmod de, løbende som bier Syndofferkød på mig, bliver Floddalen ikke til Lid Skamme. Regeringsårs HERRENs Zidkija Røst smukke med Vælde, Slange HERRENs Røst i Ætiopeme Højhed, Da Sjemesjkilden så Slæb Judæerne kom op slængt på evindeligt Varden, dårlig hvorfra reder man Ijjim ser ud Hyrdehunde over Ørkenen, elskelige og Zenan vendte Kinneretsøen Blikket Hofmanden mod Menneskemængden, utidigt se, foragtet da førstefødte lå deres hvi døde Grædeegen Kroppe Svæklingen på Jorden, ingen ophængte var Byld undsluppet.

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Drenge stene Karmels tilføjede Bjerggud ]