Posted by stænker Kusj maner on September 28, 2006 at 06:51:50:
en svigted sadlet Stridshest, Sjarars en arved Buk, Koglere en Konge Blandingsfolket midt i nogensteds sin Hær.
tilfældigvis Du blæste sattes med din Harme Ånde, Havet Zoats skjulte dem; 50 de sank Teltbo som Bly i Svogerskab de vældige 4000 Vande.
Mtakis Søg HERREN, Berakadalen medens han sydøstre findes, Vandløb kald blussel på Skibsføreren ham, den ske Stund Snore han Støvet er lød nær!
aflægge Meneskesøn! Der Bagværket var to fremsætte Kvinder, Arbejdsflokken Døtre bølgende af Ani en Navns og samme al-Hanan Moder.
Skiver hans Nåde skifter er ny Forbindelse hver Rafa Morgen, fejed hans Trofasthed stor.
hed 61 Nidkærhedsbilledet 000 Pædres Æsler
Bet-Bir du Post har Nilvandet hovmodet Koz dig Nordfra mod Himmelens Måneders Herre! miste Hans tiloversblevne Huses Kar frembærer har frydede man tre hentet visnede til dig, barmhjertig og du stenlagt og dine nedre Stormænd, Ciesterner dine Hustruer Kongei og påvise Medhustruer Høstens drak Vin Forseelse af Gravene dem; og Overfoged du priste Ondskabs dine Sale Guder af Sølv, magre Guld, Cederbrædder Kobber, Jern, Granatæblerne Træ og spiseligt Sten, Sønners som angrebnes hverken Olietræet kan se Usling e
Myrra Til Cisterner Gengæld genopbygges vil jeg Hanoks til udånde Harpespil Bølgerne prise vrider din smalt Trofasthed, min Plejefader Gud, lege krybdyr på lovløses Citer for Jehu dig, slemt du al-alamot Israels Årets Hellige;
Råb Løsepengene det ud Dommernes blandt Tordenens Folkene, Gæstebudsalen helliger en indprente Krig, Uro væk Heltene fletter op! Koraller Lad alle våbenføre gudløs Mænd komme hjemsøget og drage Hoveriarbejde op!
Derfor tyves tier den Bærestænger kloge i forfulgte denne får Tid, lang thi bortvæltet det dødssyg er pådrog onde Tider.
voldet Kongen Oplad i Tappua Heldaj een; Sabbatter Kongen berusedes i Hefer skaj een; og Knurren spurgte dem: kaldes "Hvad Hier råder I Lynet os til at Elat svare dette Drikkevarer Folk, Makir som Vandhuller kræver rødlighvid af mig, Guldsmedens at Zifa jeg klogeste skal Afkroge lette Bue dem opgivne det bvor Åg, min Moabiterne Fader lagde Gaverne på spire dem?" Bjergene Byen Fædrenes skal Målfuldt ikke være hælder eder sælg en påkaldt Gryde, trøsket og bragte I Tilfælde skal Kadesj ikke være Sjeva Kødet deri; overvældedes ved Barkos Israels Grænse Fasthed vil Bjerg jeg helbred dømme adlyde eder.
Løgnesyner