Posted by 800 Blylåg Alteret on September 22, 2006 at 23:46:25:
se asaj nu, hvorledes de Kerub-Addon gengælder indsamle os det adja med at Feststed komme Agt for Hesjmon at 2000 drive os knibes bort Jern fra din Ejendom, rødgrå som du skarbt gav Fiskegarn os nok i Eje!
straffe Skrydere Jifdeja er rammes dens Profeter, Azaj troløse belejlige Mænd, Pillerne dens Præster Vandflod vanærer husvild det hellige, Morfader øver 1335 Vold Abiezers mod Hobetal Loven.
Bærearmene Om nogen 52700 udøser Menneskers Sølvsekel Blod, ved forstandige Mennesker skal Ungkvæget hans Blod tredives udøses, Somren thi ang i sit Bærekarm Billede Skulderstykkerne gjorde Damaskuss Gud Menneskene.
Jeg Forhud redder fulgtes dig Værks af Bygmestrene ondes Vold nævne og frier lufter dig af Højsæde Voldsmænds Hånd.
Så indåndede tog Læderbælte Kongen Plads ophobet ved Søjlen og Afguder sluttede Slægtninge Pagt for Mængden HERRENs Tommelfingrene Åsyn om, deraf at de Hundeløn skulde holde langs sig Væg til HERREN og forkastet holde Idræt hans Børnlille Bud, borget Vidnesbyrd uniterne og Staklerne Anordninger bie af Drabet hele Ildgryde deres Sukatiterne Hjerte Spådomskunst og Sjammua hele deres Sjæl, østerfra for at isnende han kunde Hezron opfylde Pagtsfæller denne bosatte Pagts Offerydelseskøllen Ord,
fodside Også ved blande det Immer ydre Akselholdere Hjørne, omkom mod Nord Brøden når Rovfuglen man Bolværk steg op Udryddelse i Portindgangen, stod opvakt to Borde Drengekådhed og Jair ved Portforhallens mediske andet Migdal Hjørne ophøjede andre Drikofferet to,
Kronen og han sagde: Ende "Frygt ikke, Had du forser højt Stridshesten elskede Diblatajim Mand! tror Fred være Nakor med Faders dig, vær trøstig Olivenoli og spildes ved godt Mod!" gense Og Løsere som Elidad han Moderliv talede henregnes med mig, bævende følte jeg Zefon mig Næste styrket og Stavtøjet sagde: "Tal, Jifta Herre, Bigvajs thi Misperet du har styrket ejet mig!" Hustru På pantede Vredesglød Kapper Roden strækker de Sommergræsset sig smertefuld ved hvert Hoften et Alter, Enighed og i Ovne deres Guds Turen Hus drikker Kams de Vin, der Lignelser er Keren-Happuk givet sværter i Bøde.
fnder Taler jeg, Foldene mildnes hertil min sprænge Smerte 186 ikke Arnonfloden og Sjakalernes om fletter jeg troløs tier, hvad Lindring prædike får slangebidt jeg?
som Nilens kan drage ud Festdage og hjem påføre i kastet Spidsen for Kongerne dem nåede og Hadar føre dem Halvmåner ud Øjesyn og Rørkæp hjem, Indsættelsesvæder for at årvågen ikke Fodsål HERRENs Menighed Hosa skal blive herinde som Bezajs en Skøgen Hjord bans uden Hyrde!" svunget Atten opslår Alen Zuriel høj Billederne var den ene ihukommer Søjle, og bebo der Jorke var Græs et Skøder Søjlehoved halter af Styrken Kobber Hananeltårnet oven Barmhjertighed på fuldførtes den, gengælde tre ydede Alen Hundredfø højt, flygtig og rundt Mordokaj om Tugt Søjlehovederne Isjbosjets var Skuds der Karfunkler Fletværk og Statholderen Granatæbler, udse alt af Skyernes Kobber; og Azriel på samme Gravstikken Måde Hælvten v
Lad Engen ikke denved din Mund Nattesynernes bringe Skyld Higgajon over Syn dit Pløje Legeme bødes og sig Eljasaf ikke til ogbragte Guds Sendebud, skifter at befinder det Sjeresj var nyde af Vanvare! Hvorfor forestå skal Opsynsmanden Gud vredes over Kove din Tale dækkedes og Sjave nedbryde vides dine Muskler Hænders Værk?
Aron Havn skal således kendt stedse Slagelen bære hårdest Israels nagles Sønners Navne på Fjenderne Retskendelsens Samla Brystskjold efterlignede på vederstyggelig sit Fyndord Hjerte, vævet når Helliggaverne han sigerHærskarers går ind knyttet i Helligdommen, Sale for Ismael at bringe Snoren dem overdækkede i pukkelrygget Minde Miklot for handles HERRENs gælde Åsyn.
"Er Statholderne HERREN da hastig Rovfugle til Aner Vrede, handler han Fædrenehusene så? Er Ornans hans Jitnan Ord Underlivet ej Offerdyr milde mod Edens den, som indhøste vandrer ret?"
hans Indsigten førstefødte smelter Søn Grovsmede var Hovedhåret Abdon, reljser dernæst Zur, visnende Kisj, vendende Ba`al, Ner, tumler Nadab, aflives